Tugbaali onuda inşallah kafamızda çöxeriz bi yerde bi sorun var anlamıyorum sürekli düşünüyorum eşimi çok seviyorum onunla konuşmak onu sevmek bana çok iyi geliyor ama gel gelelim şu birliktelik beni çoook zorluyor Allah razı olsun eşimde hiç zorliyıcı kaba bi adam değil istemediğimi acı çektiğimi görünce asla yapmak istemiyor oda, ama çok üzülüyorum inşallah düzelir bu durum