Ipek0z Busrans kanaman olmadığı sürece korkma ama kanaman olursa hemen hastaneye git. benim doktorum aynen böyle demişti bana
Ffunda Busrans olmaz mı :) dün bir sol kasık karın arasına bır agrı girdi ölücem zannettim hemen eşim doktoru aradı lekelenme kan gelmediği sürece normalmis ve bunlar daha iyi günlerimizmiş:))
Burcu_ergn BEbek kasıktan yukarıya doğru yerleşim yer i şeçtigi için o agrılar çok çekmiştim iyi bilirim dinlenin bol bol agrınız varken yatmayı tercih edin
Busrans Cok sukur suan yok ama bole hani adet olcagn gun hafif agri olur ya aynen oylr normaldede 24 u adet gunum
Esracim01 Kızlar enfeksiyon kaynaklı olabilir demişti dr. Eğer idrarda yanma yada akıntı sorununuz varsa onu da göz önünde bulundurun derim 💕 Bu durumda fitille hersey çözülüyor 🍀
Busrans Esracim01 enfeksiyonum zaten gebeligin basindan beri var gecmiyor ne fitiller ne amtibiyotikler kullamdim
Ebru222 22+1 haftaligim. Benimde geçmek bilmeyen rahim ağrısı baskısı var bel ağrısı bazen kasık ağrısı eşlik ediyor. Umarım normaldir.