Cancan ben de gidiyordum hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım , hatta söyle oldu hamileyken bi seansa gittim bilmeden ama açısına dayanamadım lazer yaptırdığım kişide ben de şok oldum ilk defa o kadar acıdı çünkü yarısında kalktım sonra ögrendim ki hamileymişim . Yaptırmamam gerekiyor canım Işın zarar verir bebeğe