Sevgili anneler ve anne adayları bebeğim Allah nasip ederse Nisan sonu gibi dünyaya gelecek sizlere sorum kıyafet alışverişleri için alacağım şeylerin adetleri hakkında yardım istiyorum. Kaçar adet zıbın,badi,atlet (kısa kol-uzun kol) vs. almak daha uygun olur cinsiyetimiz belli olduktan sonra yavaş yavaş alışveriş yapacağız sizlerin fikirlerini almak istiyorum…😇😇😇