SMin bence suya damlatmayın size az vitamin geçer çünkü içtiğimiz vitamin yağ olduğu için kaşığa suya damlattığınız zaman kaşığa ve bardağa yapışacaktır. Ben ilk başlarsa küçük parça ekmeğe damlatıp yiyordum ama birbirimize o kadar alıştık ki artık ağzıma damlatıyorum 😀