Cemre_61 doktorum bana dedi vitamin vericem sana 11. Haftada dedi bende sağlık ocağına gidip kayıt yaptm hemşire banada verdi dün 15 haftalık oldum doktora gittim doktor bana ne ilaç kullanyrsun dedi isimlerini söyledim tamam dedi bir sıkıntı olsaydı kullanma derdi bana galiba diye düşünüyorum ve herkese veriliyor bu ilaç kaynım eczanede çalışıyor onada gösterdim birşey demedi hatta kaç hafta öncesinden eşime demişti mide bulantısı için bu ilaç vitamin için bu ilacı vericekler diye gerçektende öyle oldu