Selam herkese 31+5 im şuan bu 2. Hamileliğim 3 yasında bir oğlum var o sezaryenle oldu buda aynı şekilde olacak bu hamileliğimde diğerine göre daha rahattım kontrollere bile öyle zırt pırt gitmedim ama bunda 30. Haftadan sonra bende aşırı erken doğum korkusu başladı her akşam sanki o gece doğuracakmışım gibi hissedim sabah normal hayatuma devam ediyorum ilk hamileliğimde yaşamaığım bi duygu ve hamileliğimde gayet sağlıklı ilerliyor siz böyle bi his yaşdınızmı acaba 🤔