cico-20 cansukoc valla eskıden agda yaptrrddım ama corona zamanı anneme gtmeye korkuom son ayımdayım. Doktorum cok dıkkatlı ol hastalıgı kapmamaya calıs dedı. Bende el mecbur Gillette Venüs comfort glide ve ayna.
cansukoc cico-20 ben de son ayımdayım da korkuyorum yani tüy dökücü felan. Uygun değildir tabi. Öyle deneyim bide. Teşkkür ettm. Kaçıncı haftadasın?
1kiz1anne ben kendim sir agda yapiyorum ama annemin kullandigi bi yöntem var ayna karsisinda pudrali eldivenle 15dakikada finnish 😂😂kokleride incelttigi kesin bi kac kez yapmistim 😍😄
cico-20 cansukoc tuy dokucu zararlı cnm hıc gırme o seylre. 35 teym cnmm valla gecen almaya calıstm jıletle canım cıktı gobegımden🙈 ama napaym ya cok korkuom coronadan artk en kotu anneme yda esıme rıca etcem goremedıgm yerlrı🙈sen kacıncı haftandasın
Rabiakyz cansukoc merhaba tüy dökücü kremler gebelikte önerilmiyor ve zararlı internetten de araştırabilirsiniz
kedilibiranne cansukoc benim de doğumuma az kaldı 37+4 olduk bende göbeğimden rahatca yapamıyorum internetten biraz araştırma yaptım ne tüy dökücü krem ne de ağda önerilmiyor. Bu zamanlarda en masumu venüs gillet olacak sanırım. 🤷♀️
tgce_brs Kızlar jilet yapicaz yapicak bişey yok doğum anında temiz olalım yeter 🙏🤭 bebiş ansızın gelirde hazırlıksız yakalanirim diye çok korkuyorum.oyle bir durumda kalanlar napiyo acabaaa
haziranin25i cansukoc ben hamile kalmadan önce epilasyona gitmiştim hamile olduğumu duyunca yarıda kesmek zorunda kaldım. Suanlik eşim sagolsun yardımcı oluyor kısaltmama ama doğuma yakın kesinlikle ağda 🤭