Bende kullandım 2 ay önce ama maalesef gebelik olmadı yumurtlama olmadıgından değil eşimin işi sebebiyle günleri değerlendiremedik ama regl olduğum zaman çok kötüydü felaket bir kasık agrısı ve affedersiniz simsiyah bir kanamam oldu korktum doktorumu değiştirip başka bir doktora gittim allahtan kist oluşmamıştı ultrasonla baktı ve bana klomeni tavsiye etmediğini söyledi şimdi ki doktorum ancak inferfilite tedavisinde gerekli olabileceğini söyledi açıkçası şaşırdı , tabi bu kişiden kişiye göre değişir çünkü hormon testlerim fsh prolaktın hepsi normal düzeydeydi bende gerekli olmadığını bir daha asla kullanmamam gerektiğini söyledi bilemiyorum klomenden gebe kalan birçok kadın var , ama benim hafızamda kötü bir anı olarak yer etti 😂