ecemeric bende çoook memnun oldum 🥰🤗 bende ilk öğrendiğimde 5+3 tüm ne ara 6+5 olduk hiç anlamadım 😁 ben ömrümde böyle matematiksel günler görmedim her günü ayrı sayıyoruz 😁 resmen ışık hızıyla büyüyorlar bizde bir anlarını kaçırmak istemiyoruz sanırım 🥰 8+3 te gel kalp atışını duyarız dedi doktorum şimdi şafak sayıyoruz bakalım 🙏🏻