Funda50 Bizim zaten kilosu normale göre biraz ufak. Minyon bi bebeğim olacağını söylemişti doktorumuz 37. Haftada 2500gr dı artık cok kilo almaz demişti 38. Haftamızda 2750gr oldu. Şuan 38+3üz haftaya çarşamba doğumumuz var bakalım insallah o zamana kadar az daha alır 🙏🏻. İlk basta çok moralim bozulmuştu çok üzülmüştüm doktorum bu bir hastalık değil, kilosu haricinde hersey normal ve sağlıklı Bi bebek yapısal olarak minyon sadece demişti. Buradaki arkadaslar da sağolsunlar içimi rahatlattılar artık takmıyorum. Sağlıklı olsunlar da kilosu mühim değil, doğduktan sonra alıcaklar zaten 🥰