Elfidaask Ya meraba hanımlar günaydınlar hepinize ben 20 +3 günlük hamileyim kızım olacak allahın izniyle isim arıyorum ama böyle güzel değişik yardımcı olur saniz sevinirim 😘😘😘💕
Neroizm Elfidaask ben kiz olursa güz meyra koymayi düşünüyorum. Ben de farkli isimler seviyorum sana da fikir olsun. Bunun disinda sidre ve nora isimlerini de begenmistim. Yazayim belki begenirsin. 🤰🏻
Elfidaask Edarya aynen canım benim aklımda eylül var di çünkü kızım inşallah eylül de doğacak ve bende eylül doğum luyum 😍
Edarya Benimde eylül 24 dedi doktor 🙂 Eylül Ada diye düşündüm ama sonra Arya ‘ya karar kıldık. ☺ Arya, Eylül Ada yada Ayselen 💁🏻♀️ Elfidaask adıyla yaşasınlar inş 🙏🏻
Esesli Bende hala karar veremedim Eylül’ü bende düşünmüştüm ama eşim karar veremedi. Defne, Melis, Ceyda aklımıza gelen diğer isimler
uleErenTozkoparan Bende 30haftalığım hala isme karar veremedim erva ve begüm arasında kararsızım oglumun adıda eren sizce hangisini katsam güzel 🙂
Zeynepkose Benim kardeşimde eylül doğumlu o yüzden adını eylül koyduk ama Kuran’da geçmediği için yanına Eylül Şura koyduk 🙂
SinemDemirciErel Benimde ikiz bir oglum bir ikizim olucak allah izin verirse erkege Barlas kıza lina düsünüyorum 💕💕🎊