İkinci ücüncü hamileligini yaşayanlar bebeginizi kacıncı haftada hissettiniz ben 15+5 haftalıgım hala hissetmiyorum bu normalmi nezaman hissederim endişeleniyorum heran bişey olmasından korkuyorum daha önce 6-4 aylık ölü dogum yaptım düşükler yasadım Rabbim bidaha yasatmasın inşallah