Momtimes benim de oligohidroamnios(su azlığı) tanım 22.haftada kondu. 3 farklı doktordan görüş aldım.Ayrıntılı olarak bebeğimin böbreklerine bakıldı. Kordosentez yapıldı. Sonuçlar güzel çıktı çok şükür🙏🏻🌸 günde 3 lt su içiyorum, yarım litre zemzem suyu içiyorunm, 1 soda ve 2 bardak taze sıkılmış havuç suyu içiyorum, yemeğin yanında da ayran içmeye gayret ediyorum. Yani bol bol sıvı alıyorum. Benim doktorum yürüyüş yapabilirsin demişti, yürüyüş ve hamile yogası yapıyorum. Şu an 29 haftaya giriyoruz, bi miktar artış oldu çok şükür🙏🏻🌸