edaagocer Tam olarak sorum bu aslında. Bel fıtığı sebebi ile sezeryan olan var mı ? Doktoru bu sebeple sezeryan öneren ? Bu konuda bilgisi olan ? Yada bende fıtık var ama normal yaptım diyen ? ,
Evlat_can edaagocer ben bel.fıtığından ameliyatliyim ve yine fıtığım var normal yasak cunki o sancida patlayabiliyor
mina_mom edaagocer en korktuğum şeydi canım benimde belimde iki boynumda bir fıtığım var ama normal doğum yaptım şükür birşey olmadı 😊
Gokozge Benim var bel fıtığım doktorum sezeryan önerdi ıkınmak fıtığı arttırabilir farklı sorunlar oluşturabilir diye
Duygu29 Ablam 12 yasında bel fıtıgı gecirdi amaliyat oldu suan 35 yasında arasıra sgrıları oluyo 3 kızı var 3 üde normal dogum
Ebru38 Benimde belimde iki tane var canım 40 ınci haftaya grcm doktor engel değil dedi herşey normal ilerliyor bakalım doğurmayı bekliyrm..