Tubi4816 hormonlardan dolayı gözün önündeki kornea tabakası kalınlaştığı için görmede bulanıklıklar olabiliyormuş 😓benim de aynısı oldu zaten gözüm bozuktu bir de böyle olunca hiçbir şey görmemeye başladım etraf hep bulanık 😢 Ama doğumdan sonra normale dönüyormuş 🙏🏼