Herkese merhaba. Elazığ şehir hastanesinde doğum yapan arkaşlar var mı acaba aranızda? Özel hastanede doğum bana inanılmaz pahalı geldi. Sizler ne düşünüyorsunuz? Devlet hastaneleri bu konuda ne kadar iyi? Ne kadar memnun edici? Özelden farkı nedir mesela? Bilgisi olan varsa cevap verebilir mi? Sevgilerle…