Elifzkan-Ball Eltimle neden anlaşamayayım ki? Aynı geminin yolcusuyuz. Kaynım ve eltim öğretmen,kocaelinde yaşıyorlar. Yılda bir kaç kez anca görüşüyoruz. Telefonda sık sık görüşürüz. Hatta hamile oldugumdan beri cok fazla konusamıyoruz çünkü onlarda 1 yıldan fazladır doğal yollarla bebek sahibi olmak istiyorlar,henüz kısmet olmadı. Yanlış anlar,üzülür diye ben cok arayamıyorum. Kalbine göre versin Allahım,en yakın zamanda yüzüne gülsün insallah