Deryasrht tokluk kan şekeri son lokmanızı yedikten iki saat sonra bakılır. 120nin altında olması beklenir. Siz yarım saat önce yemek yediğiniz ve şekeri çabuk yükseltecek besinler tükettiğiniz için yüksek çıkmış olma ihtimali var. Ama yine de doktorunuzla görüşüp detaylı baktırmanızda fayda var.
Gebelik diyabeti önemli bir konudur. Ve atlanmaması gerekir. iri bebek, düşük doğum ağırlıklı bebek, erken doğum, suyun az ya da fazla olması gibi durumlara sebebiyet verebilir. İnşallah bi problem yaşamadan bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız🙏🏻