Mmmerve123 valla canım bende 32. Haftamdayım bugün bayıldım 😟 kendime geldiğimde tansiyonum 7/4,5 idi. Dr soda içine limon sık iç dedi yaptm su içtim bol bol bi iki çikolata attım . Akşam oldu hala kendimi halsiz hissediyorum . Ve sanki hala basım dönuyor . Sabah dr cağırdı kontrole gidicez