Sehrinaz canım bende 4,5 ay önce kızımı kaybettim bende şimdi hamileyim 5+1 günlüğüz içimde öyle korkularım var ki bebeğime bir şey olursa diye. Çok şükür daha bulantılarım başlamadı akıntım, göğüs ağrım ve bel ağrım var korkuyorum aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum. Bebeklerimiz rabbime emanet canım , yiyecek ekmekleri varsa bu dünyada Allah’ın izniyle hİçbir şey olmayacak 🤲🤲🤲