Kızlar 40+3 olduk benim oğlanın gelmeye niyeti yok sanırım, en son açıklığım 1cm’di 10 gün önce tekrar çatı muayenesi olmadım şimdi değişti mi bilmiyorum 🤷🏼♀️ İznimizin bitmesine de yaklaşık 3 hafta var daha da beklemek istemiyorum açıkçası uzun bi yolculuk yapacağız en azından biraz toparlansın bebiş diye düşünüyorum😏 yarın doktor kontrolüm var devlete gidiyorum sezaryen kabul ederler mi? Ya da suni istesem doğum başlar mı? Bi bilgisi olan vardır belki ne yapacağımı bilmiyorum çünkü 😔