Zeyha1 Yapabilen var mı ben çok korkuyorum sancı oldum resmen makat dikişin yok ama bı türlü cesaret edemiyorum
Ronyaseda Zeyha1 Bende 37 haftalığım normal doğumda en korktuğum şey yırtık ve dikişler kimisi arkaya kadar baya dikisimiz var diyor
Ayseg1 Zeyha1 İlk doğumu da benimde vardı dikişlerim çok zor oluyor tuvalete çıkmak ayıptır söylemesi kabız olmuştum tutmaktan 🥴
Ayseg1 Zeyha1 bende yapmamıştım sonrasını düşün daha çok oluyor bence korkunu yen kendini gaza getir doğum yaptım onumu yapmıycam falan de