Kizlar 36+3 haftalık hamileyim sanırım çok üşüttüm çok bir rahatsızlığım yok ama soğuk soğuk terliyorum sürekli, böyle doğumun daha zor olur dediler ilaç da kullanamıyorum neler yapmam lazım ne önerirsiniz. Bu arada idrar yolu enfeksiyonum da var ondan da olabilir mi ?