Feride38 Merhaba hanımlar idrar yollarında enfeksiyon var ve genital bölgede çok ağır mantar var doktor enfeksiyon için ilaç verdi ama mantar için birşey önermedi bu sorunu yaşayan ve çözüm önerisi olan var mı çok canım yanıyor ve çok rahatsız oluyorum
Zuzucuk84 Feride38 Canim biraz kocakari ilaci gibi ama ben sirkeli su ile taharetlendim o kötü koku kasinti hepsi gitti ayrica enfeksiyon bende de vardi sikayetim siddetli oldugu zamanlarda her wcye ciktigimda yaptim suanda sikayetim yok ama tekrarlamasin diye her sabah yapiyorum 👍
Rojda24 Bende de mantar vardı canım doktor fitil vermişti bna sende bi görüş tekrar doktorunla istersen
Feride38 Rojda24 acile gittim kanama yaptı ama acilde ki doktor birşey yazmadı kontrole 2 hafta var sağlık ocağında ki ebeye danışsam öneride bulunur mu sizce
Zuzucuk84 Feride38 direkt sirkeyle yikamiyosun canim zaten taharet tasina biraz dökmek yeterli hic bir yan etkisinide görmedim ben dene insallah faydasini görürsün 😊
Rmeysa_1661 Feride38 canım taharet suyuna azcık sirke koy. Bak gör çok rahatlatacak seni. Gün içerisinde pamuklu iç çamaşırı giy ve daima ütüle sakın banyo da sabun tarzı bişey ile oranı yıkama ve en önemlisi bol bol bol su iç 🤗