hankmlar hayırlı akşamlar ben bisey sormak istiyorum 17 haftalik grbeyim ve inanilmaz derecede göğsüm catlamis cok kaşınıyordu bi bakayim dedim hani biseymi ısırdı falan diye şok oldum bildiginiz derim yirtilicak gibi sanki öyle böyle catlamis yani napmak lazim vazelin sursem fayda edermi ya simdiden boyleyse ilerleyen zamanlarda kim bilir nasıl olur hic bir ic camasirim da olmuyo artık 🙁