Mervesbora Tekmiyim ya benim mi böyle acaba az bi su içsem hemen tuvaltim geliyor karnimda bebeğe yer kalmiyomus gibi geliyor sürekli sıkışıyorum geçermi 🤔
Snszasla Mervesbora resmen sıkışınca kasıklarıma tekme atmaya başlıyor😀geçmiyor canım hafta ilerledikçe de artacak sanırım doğum yapana kadar devam eder böyle
Zisanmery Mervesbora daha tuvaletten çıkmadna tuvaletim geliyor ve psikolojik de değil gerçektne geliyor ve artık çok sıkıldım bu durumdan
0101sevo Mervesbora 20 haftalığız gece yatmadan wc ye giriyorum yastığa başımı koymadan gene sıkışıyorum doguma kadar geçmez sanki hemen gitmesem wc ye bebişim rahat edemiyor gibi geliyor 😀
minikmucizem1_ Mervesbora bende doğumdan sonra şu tuvalet meselesinin biteceğine sevinecem gerçekten gecesi gündüzü yok tuvaletteyim haftam ilerledi dahada arttı 🤦♀️
Mervesbora Snszasla 18 haftadayiz bebek büyüdükçe çok zorlandım biyere gidince korkuyorum birşey içmiyorum
Snszasla Mervesbora ben 24 haftalığım günüm lavaboda geçiyor valla canm cidden içmesen bile geliyor bi yere gitmeden önce evde giriyorum çıkmadan geri geliyor 🤭🙄 bebek baskı yapıyor sanırım o yüzden normal yani
Naren1 Mervesbora daha ellerimi kurulamadan tekrar sıkışıyorum 🙃 o derece yani ama 3 lt su içiyorum onunda etkisi var
Melikeblgc 32 hftlığım sanki içimde 1 damlaya yer yok azıcık sıkışsam tuvalete kadar zor yuruyorum kasıklarıma kasıklarıma vuruyor. Senjnkı erkn baslamış
minikmucizem1_ Melikeblgc ayniyiz canm bide sabahları sıkışık uyanıyorum kasıklarım nasıl ağrıyor 🤦♀️
CansuAbinik Mervesbora Hafta ilerledikçe ne yazık ki artıyoor.. Ben 37+4’teyim. Geceleri bile en az 5-6 kez wc ye kalkıyorum. Akşam 21:00’dan sonra su içmiyorum ama ona rağmen sürekli tuvaletteyim. 🥺