Alttan muayne ediyorlar canım üzülme tek doktorda da kalma benımde duymadılar alttan muayne dedı doktor ondada duymazsak dedi bebek olusmamıstır ama bekledım gitmedim 10 gün sonra gittim kalp atıslarını duydum sende duyarsın inşallah bazen geç duyuluyor