ROezcelik Kizlar ben maalesef göz yaslarimi tutamiyorum artik kanamalarim ve agrilarim baslamis bulunmakta temizleniyorum sanirim..😔
ROezcelik Hosgeldinbebek Basta bisey yok gibi davraniyosun ama o kanamayi gördügnde ve agrilari cekince insan iste tam ozaman yasiyo ve cok zor oluyo
Nazan123 ROezcelik cok geçmiş olsun tez zamanda sıkıntılarından kurtulursun insallah canim çok zor sabir 🙏