Xrem Kızlaar 29 hafta olduk ve sonunda Atakan ismine karar kıldık eşimle. Ama ben hala emin değilim. Sizce nasıl bi isim? Ve tanıdığınız Atakanlar varsa başarılılar mı? Ben ismin kaderi yansıttığına inanıyorum.
Ervansal Xrem canim benim tanidigim iki atakan var cok guclu karakterler ve cok adiller ikiside bir tanesi benim is yerimde farkli departmanda yonetici ancak her calisanin hayalindeki patron. Ben kesinlikle koyardim esimle anlassaydik 🙂 Atahan da anlasabildik 🙂
Xrem Ervansal içinde ata geçen isimler zaten çok güzeller😍 bende güçlü karakterli olduğunu düşünüyorum. Hem eski bi isim değil hemde bi ağırlığı var. ☺☺😚
Ervansal Xrem aynen kesinlikle hem modern hemde agir bir isim. Bence bir erkek ilerde ileri pozisyonlara gelse ismin vasfida onemli oluyor. Gercekten bu ata isminde o vasif var
Xrem Ervansal daha kimseye söylemedik şu isimi koycaz diye yazmanız içimi rahatlattı gerçekten teşekkürler 😍