Kızlaar merhaba 🥰 33 haftalık hamileyim salı günü kontrolüm vardı nstye bağlandım ve sancım çıktı alttan muayane ettiklerinde rahim ağzım biraz kısalmış dediler beni 1 gün hastanede yatırdılar 2 ciğer geliştirici iğne be 2 serum 3 kere de nstye bağlandım ve düzeldi ancak doktorum dedi ki bundan sonra böyle birşey olursa durduramayız ve doğar bebek bende erken doğsun istemiyorum çünkü hastanemde bebek yoğun bakım yol başka hastaneye gidicek sizin tavsiyelerinizi almak isterim yaşayan ve bilgili olsan varsa aranızda acil nasıl bi önlem almam gerekiyor en azından 36 haftama gelmek isterim 😌