Ebruliii7 39 hafta olduk sancı falan yok doktorum 41 e kadar bekleriz en son suni sanci ile dogurturuz dedi ama artik cok agrim oluyor vajinada
Fatmaugurdoku Ebruliii7 benim doktorum da 43 e kadar bekledi en son suni sancı verdi benimkinin gelecegı yoktu🤣 daha 2 haftan var canım bol bol YouTube dan video izle egzersiz yap ınsallah gelir suni sancıyla gerek kalmadan
Ebruliii7 Fatmaugurdoku insallah bekleyecegiz artik hareketli olmaya calisiyorum merdiven in cik ev supuruyorum falan 😊