Dyguak kkugu ne gibi ağrın var bnmde ayağa kalkınca yada yatınca gögüs altımda ve bel bölgemde ağrı oluyor sancı mı bu acaba erken doğum mu
dorukhan_nehirada_moms kkugu belimde ve kuyruk sokumumda agrilarim oluyor bide yururken assaiya dogru baski sanki cikti cikicak gibi 30+4 uz bizde birde felaket mide yanmasi ejderhaya dondum resmen
kkugu Lulay Lulay sürekli kasılma ve bel agrım var anlam veremiyorum pazartesi günü gidicrm bakalım 🙏
kkugu Dyguak pelvis kemiklerime kadar agrıyor canım belimde zaten fıtık ameliyatlıyım arada vajinama vuran şiddetli agrılarım oluyor 🙏
Didem13 Ben de 30 + 3 üm arada bir rahim tarafında eski sezaryen yermde ağrı oluyor özellikle hareket ettikçe. Birde geceleri durduk yere uyanıp uyuyamıyorum. Sabahları kalkınca baş ağrım tutuyor 🙈🤷♀️🤷♀️
kkugu dorukhan_nehirada_moms canım benimdr miydrm çok yanıyordu doktorum ilaç verdi çok rahatladım 🙏 kontrolonde söyle istersen 🙏❤️