Merhaba kızlar 40+3 günlük hamileyim dün geceden beri ishalim ve karnıma acı saplanıyor ama göbeğimin altına veya kasıklarıma değil böyle karnımın ortasına doğru Acaba ishaldrn karnım mı ağrıyor yoksa böyle sancı oluyor mu bu durumu yaşayan var mı bu