Gulfemsultan Hanımlar merhaba, çamlıca erdemde yakın zamanda doğum yapan var mı? Şartları nelerdir? Odaları falan nasıl bilen var mı?
sehrikarabulut Gulfemsultan canım orası özel olduğu için tek kişilk odalar odanın içinde tuvalet var banyo bile yapabiliyorsun ben 5 sene önce orda doğum yaptım şimdi ikinci kızıma hamileyim nasipse yine orda yapcam
sehrikarabulut Gulfemsultan ben tülay kayaya gitmiştim şimdi yine aynı doktorma gidiyorum o hastanede en çok hastası olan o doktor zaten😊
Melikeblgc Ben de 3 sene once orda doğum yaptım yenidoğan hemşireleri yoğun bakım unıtesi herseyı cok yeterli doktorum şuan orda yok ama çocuk doktoru kesınlıkle vural karttala götürün. Odaları falan da gayet iyi yeterli kat hemşireleri dr çok ilgili