Fatmaemre Merhaba 6+3 bugün ikiz olduğunu öğrendim çok mutlu oldum ama kalpleri atmıyo normalmi şuan 4 güne tekrar bakılcak nolur Dua edin ❤️
Ozlem21e Fatmaemre gözün aydın sağ salim kucağına alırsın insallah🥰 bnde ikizlere hamileyim bizde ilk kontrolü 6. Haftada olduk ama kalp atışlarını 8. Haftada duyduk. Hayırlısıyla siz de duyarsınız inşallah 🤗
Fatmaemre Ozlem21e Ozlem21e Ayy o kadar sevindimki bunu duyduğuma😍 Rabbim sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin İnşallah ❤️