DenizGzm Kızlar 24+3 haftalık hamileyim benim gibi arada halsizlik sanki kendini hasta hissetme Grip olcakmış ama öyle bişey olmayıp yorgun düşme ve tansiyon düşüyormuş gibi durum yaşayan var mı
Snszasla DenizGzm 24+0 ım bende halsiz yorgun hissediyorum kendimi heleki dün mesela uykudan gözümü açamadım sanki hastayım da uyumak istiyorum gibi bugün de öyle sanki grip olmuşum sesim gitmiş de halim yokmuş gibi normal sanırım sende yaşıyormuşsun aynısını demekki vücudumuz fazla efor sarfediyor
DenizGzm Zuhal14 ayyy maşallah 🧿 rabbim o haftalara gelmeyi nasip eder inşallah bize de🤲 Sağsalim kucağınıza alın 😍🤲
Snszasla DenizGzm amin valla canım inşallah 🤲🏻Hafta ilerledikçe şikayetlerde artıyor bakalım neler olacak 🤷♀️
Fatmaada2015 Ben 6+3 deyim şuan we uykum geliyor hep halsizim ilk iki gebeliğimde böle değildi iki çocuk Ew yemek bulaşık çamaşır ama nasıl yapıcam bilmiyorum çok yorgunum 😒 hep uyumak istiyorum baş ağrısı oluyor