Kbryagci38 Iremezgi çok erken değilmi kalp atışı için siz nasıl duydunuz . O haftada ancak kese gözüküyor
Netha Ben de gebeliğimde 5.haftadayım yemeklerden sonra midem çok bulanıyor uzun bir süre . Çok iştahsızım aklıma yemek geldikçe midem bulanıyor ve yatana kadar bu durum devam ediyor sizce bu normal mi
akgunhatice Netha bende de durum aynı bulantım var bugün ağzıma yemek sürmedim çubuk kraker ve ekşi elma yedim. Allah yardımcımız olsun🤲
Catmom Merhaba Arkadaşlar ben de bugün 5+4 oldum 🥰 çok şükür herhangi bir sıkıntım henüz yok. 5+2 iken keseyi gördük. İki hafta sonra kalp atışını dinlemeye gidicez. Sen sıkıntım şişkinlik, kıyafetlere sığamamak 🙈 bir de çok çabuk sinirlenebiliyorum 😬
Yenianneadayi2208 [silindi] yaaa maşallah.Sende mi hamilesin ay darısı isteyen tüm kadınların başına.Hayırlı uğurlu olsun kuzum ☺️
[silindi] Yenianneadayi2208 🤲🤲🤲❤️❤️❤️Allah razı olsun kuzum rabbim isteyen herkese nasip etsin biz acılı anneler tekrardan evlat kokusu çekelim içimize 🤲🤲
Yenianneadayi2208 [silindi] hayırlı olsun canım.Amin amin Allah inşallah yeniden anne olmayı cümlemize nasip eder 🌸
BrcHmt Merhabalar :) size göre birazcık büyüğüz biz 8+4 üz teyzeleri. Kalp atışını duyduk. Allah herkese nasip etsin o anı. Çok şükür mide bulantım rahatsız edecek kadar hiç olmadı. Ama idrara çıkma aşırı fazla. Aşırı hızlı yoruluyorum bir de. 1 hafta sonra randevum. 4 gözle bekliyorum bebeğimi görmeyi :)
Bsmlh BrcHmt maşallah bende bugün gideceğim inşallah hayırlı haberler ile dönerim 6+1 benımde (6+0 / 6+6) arası nette 7.haftaya tekabul ediyor diyor doğrumu acaba
Nisaaa 198697 Çarşamba gidicem kese mi görmeye inşallah canım suan mide bulantısı vs hiç yok çok rahat geçiyor allaha şükür 🤲💕
AABT Iremezgi hımm ya bende ıstıyorum ama bana kalp atısını duyunca verecekmıs korkuyorum dogal olarak