gulumse0611 30+3 üm haftaya yolculuğa çıkmam gerek ama ikiz gebelik. Arabayla üç buçuk saat uçakla bir buçuk saat kadar yol gidicem. Hiç giden iki gebe var mı yapabilir miyim acaba
pamuk32 gulumse0611 gitmemeni tavsiye ederim canım ben hamileyken yarım saate bile çok zorlanmstm kasılmalar başlıyordu hemen
Dilaraevn gulumse0611 haftan riskli canim ucak yolculugu son aylarda doktor onaylamiyor ucaktaki basinctan ötürü sorun yasanabiliyor araba ile 1 er saat araliklarla mola yaparak gidersen cok sorun yasamazsin diye umuyorm ama genede doktora danis bende tek yumurta ikiz gebeym 14 haftalık. kizimda hamileyken 1.5 saatlik araba yolculuggu yapmıştım cok zorlanmistim 1. Saatte mola vermistim
9ay10gun gulumse0611 ben gittim ama 20 -24 git gel yapmıştım 12 saat arabayla yol 1 saatte bir durup 5 10 dakika yürümüştüm doktor yolculuğun sıkıntı olmadığını dolaşım olması gerektiğini saatte bi yürüyüş yal demişti bide terlik giy sıkan şeyler giyme demisti
Mervella34 Ben gitmiştim ama haftam bu kadar ileri değildi 24-27. Hafta aralığındaydım ve resmen eziyet olmuştu sürekli oturmak tabi benim yolum sizinkinden çok daha uzundu yaklaşık 13 saat yol gittim ben 🙈 ama zorunluluk değilse tavsiye etmem açıkçası ☺️
Gulsahkyc Ben Istanbul dan Trabzon a 18 saat yolculuk yapmıştım ama ben hep yolculuk yaptım ama ikiz değildi