Thelegh Merhabalar 27 haftalik hamileyim ve henuz oglumuza bir isim bulamadık. Almanya da yaşıyoruz ve burda da rahat kullanabileceği bir isim olsun istiyoruz. Değişik güzel erkek ismi önerileriniz varsa lutfen yardimci olabilir misiniz?
Susamm Bende aynı durumdayım ama ben daha 13 haftaligim😊 yinede aklımızda olanları yazayım cnm AYAZ ARDEN PAMİR ÇAĞAN
Xrem Biz Atakanda karar kıldık ama Tuğser ve arkın ismini çok beğeniyorum. Ama eşime beğendiremedim malesef
Thelegh Almanya da R harfini soyleyemiyorlar ne yazık ki, örneğin Arda ismini Ağda gibi söylüyorlar. Ğ de alfabrlerinde bulunmuyor. Bir kısır döngü içerisindeyim 🙂)