Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim geçen hafta Ateşim 38 e çıktı şimdiye kadar parol bile kullanmama rağmen mecbur kalıp onunla düşürdüm sonra Boğaz ağrısı öksürük iltihap gözlerde çapak derken ciddi ciddi hasta oldum kadın doğumcum sadece Ateş kısmı ile ilgilendi dayanamadım sağlık ocağına gittim CEC diye bir ilaç verdi zararsız dedi güvenip kullanmaya başladım ama iyileşemiyorum bir yandan da bebeğime bir şey olacak diye korkuyorum😭