Burciin19 Ben idrar yolu enfeksiyonundan dolayı hamile kalmadan önce hastane de yatmıştım sizi çok iyi anlıyorum enfeksiyon, mantar ne ararsan hepsi vardı bende bol bol su içmelisiniz tayt veya dar pantolonlar giymeyin duş jeli ve yumuşatıcı kullanmayın ve elinizin değdiği her şeyi ütüleyin kıyafetlerinizi kimsenin kıyafeti ile birlikte yıkamayın vajinal bölgenizi kuru tutmaya çalışın evdeyken falan iç çamaşırı giymeden bol şortlar giyin çok rahat edebileceğiniz kıyafetler giyin çünkü o bölgeyi sıktıkça daha da fazlalaşıyor enfeksiyon. Doktorunuz antibiyotik verir düzenli kullanın ve bol bol su için Allahın izni ile geçecektir. Bana doktorum yerde ki çamura suyu serince nasıl gidiyor sende enfeksiyonu öyle düşün demişti ve su aklına bile gelmeyen ben su icmeyi öğrenmiştim resmen benim bildiklerim bu kadar umarım hemen iyi olursunuz çok geçmiş olsun.