Bahartrn61 Merhaba kızlar covid pozitifim 35 haftalık hamileyim ıhlamur içmek erken doğum yapar mı acaba internette öyle yazıyo bilgisi olan var mı
Zuhal14 Bahartrn61 yanlış hatırlamıyorsam ıhlamur içme dedi doktorum sen yine de içme ne olur ne olmaz
Mervenur_kcbs Bahartrn61 37 haftalığım geçen haftalersa kendimi halsiz hissediyordum 1 hafta boyunca hergün 1 kupa içtim ana ıhlamur bir bardak içiliyor diye biliyorum 🤷🏻♀️
Sultanhira_ Bahartrn61 net bişiy yok canım ya ben çok araştırdım bazı doktorlar sabahları siyah çay yerinde bir bardak için diyor bazılarıda bitki çayların hiçbirini içmeyin belli olmaz diyor içmemek daha doğru ama sen bilirsin yinede
Neslhn 39 haftalık hamileyim dün 1 buçuk bardak içtim mevsimsel alerjim var olmaktan korktun doğum üzeri içtim bişey olmadı ve 12 gün önce nişanımda gelmişti herhangi bi doğumda olmadı😳
Bahartrn61 Sultanhira_ içmcm artık bilmeden içiyodum bi keresinde grip olmuştum dr önermişti ama araştrnca erken doğum olur falan yazınca içmem artık