Çok gecms olsun . Kansızlık insanı derinden sarsıyor kan tahlilinden sonra mutlaka doktor uygu görürse kan ilacı hem vücudunu toplar hemde insnai dinç tutuyor vücudun kendine gelir ama bazı kan ilaçları işhal yadakabizlik yapıyor öyle bişi olursa hemen ilacını değiştirmeye git rabbm Sana sağlıkla hamile kalmak bebeğini kucağına almak nasip etsin ❤️