Arkadaşlar merhaba 14+4 hamileyim kan pıhtılaşmam var çeşitli ilaçlarlar iğneler kullanıyorum 2 inci Gebeliğim 1 incsi karnımda öldü 9 haftalık tı bunda da aynı şeyleri yaşama durumum varmış sizden ricam ekimin 3 ünde doktor kontrolüm var hayırlı haberler almam ve sizinde bana vesile olmanız 🙏