Fatma93 hayatımda hiç jilet yapmadım taa ki lazere gidene kadar, gerçekten iğrenç bi şey o kılların çıkış kaşıntısı falan, lazerden sonrada tamamen bitmediği için hep kendim ağdayla aldım büyük rahatlık 1 ay temizsin. Bu son ayımda ağdamı yapamadım jilet yaparım dedim ama düşündüm dikişim olursa bide kılların çıkma sürecindeki kaşıntı daha da zorlayabilir, o yüzden gittim ağda yaptırdım 5 dk da yapıyolar zaten sık dişini biraz 😃