iyi akşamlar anneler, nasipse kasımda ikinci kızımı kucağıma alacağım. ilk doğum sezaryen olmuştu ve bu da sezaryen olacak, 38. haftayı doldurduktan sonra, şehir hastanesinde doğum yapacağım nasipse . bu dönemde özellikle sezaryen doğum yapan anneler hastanede doğum öncesi ve sonrası ne kadar kaldınız, doğumdan sonra ziyaretçi ye izin verdi mi hastane, öncesinde covid testi yapıyorlar mı? ya da benim aklıma gelmeyen normal dönemin dışında ekstra bir uygulama var mı?