Dnzz888 Biri yada birileri, ‘ay benimki 9 ay sürdü ‘ demeden şu dönemin geçeceğini söyleyebilr mi …Ne zaman bitecek ne zaman normal bir insan midesine sahip olabilcğm ya ?
Snszasla Dnzz888 16.haftama kadar bulantı ve kusma yaşadım ilaç kullanmama rağmen mide yanması da yanında cabasıydı bulanı ve kusma 16.haftanın sonunda geçti mide yanmam da geçti derken 24 haftalık olduk geceleri yine midem yanmaya başladı yani geçiyor mu geçmiyor mu bilmem ama ara ara kendini hatırlattığı kesin 🤭🤷♀️
turgutugra Mide bulantısı 9 ay boyunca devam edecek maalesef 😩 ama 3 aydan sonra bulantın azalabilir 4. ayda hiç olmaz ve iştahında açılacaktır 😌
turgutugra Dnzz888 ama mide yanması için naneli şeker gibi birşey kullanıyorum tam şeker de değil de mide için çok iyi geliyor o