Dk384238 Minifbi28 51 kiloyla hamile kaldım 9 kilo aldım tüp bebek benimki o yüzden kandırıyorum kendimi ilaçlardandır diye 😂😂
momteacher 20+3 deyiz 6kg aldım çok fazla geliyor bana normal mi acaba? Önceki hamileliğimde 20ye kadar hiç almamıştım
threestar Minifbi28 3 olacak henüz 19 haftaya girdim 2,5 almışım, haftaya muhtemelen 3’e tamamlanır iştahım arttı çünkü
Elif_22 Aynıyız gün cinsiyet canım ben 7+3ken ogrendım hamıle oldugumu 69 kıloydum ıkıay sonra 71 oldum suan 70 kıloyum bır kılo aldım sadece