deletedmom21 Su an 9 haftalık gebeyim. Gebe kaldığımdam beri daha sık hapsirmaya basladim. Fakat dun sabah hapsirdigimda kasiklarima bicak saplaniyor gibi bir agri girdi 4 5 sn kadar. Sonra gün içinde tekrar hapsirdim bir sey olmadi ve gece hapsirdigimda da aynı şekilde agri girdi. Doktora önceden bunu sorduğumda sorun yok alt karnın genişliyor ondandır demişti ama şu an düşünüyorum da acaba tam anlatamadım mı kendimi. Çünkü agri çok fena oluyor. Ve bu bir sorun teşkil eder mı bilmiyorum. Bilgili anne ve anne adayları varsa bir el atabilir mi? ( bu arada tüm gün bulantı geçiren biriyim. Dün geceden beri bulandım yok. Sabah uyandım ve yine yok. Bu da korkutmuyor değil. Bir bağlantısı yoktur umarim)
Ozz2g deletedmom21 bence korkacağınız bir şey yok bende de aynı şekilde olmuştu çok korkmuştum. Ama daha sonra araştırdığımda hapşırma öksürme bunlar bebeği hiçbir şekilde etkilemiyor. O zaten korunaklı bir yerde. İlerleyen zamanda geçiyor o bıçak gibi saplanmalar da merak etmeyin. Mide bulantınızla alakası olamaz, şanslısınız ki erken geçmiş bulantılarınız. Takmayın derim🙂
SrpCiveKl deletedmom21 canım ben grip oldum be inanılmaz öksürük hapşırık hiç bir şey olmadı sadece hapşıracağız zaman cenin pozisyonunda hapşır şimdi bak teyzesi 16+4 günlüğüz canını sıkma olumlu düşün ben hiç bulantım olmadı 14 haftama kadar ama şimdi oluyor☺☺
Zuve deletedmom21 korkulacak bir şey yok canm. Bende aynısını yaşadım doktora sordum hiçbir sıkıntı olmaz dedi. Benm alerjim var bide çok hapsiririm. Ayakta falan hapsirinca o ağrı saplaniyor. Yan tarafına uzandiginda hapşır yada ayarlarsan hemen otur bi yere dayanaarak hapsir
tco deletedmom21 ben yillardir sabah kalktigimda en az 10 defa hapsiriyorum. Hamilelikte hapsirinca olusan agri bende de oldu hatta bir defasinda ole siddetliydi ki cocuga bisey oldu sandim.😣 Bu forumda okumustum yine hapsirirken cenin pozisyonuna gecerseniz agriniz olmaz denedim olmuyor yan yatin ayaklarinizi kendinize cekin hafiften . ayaktaydanizda hafif egilerek hapsirin😁😁 ole yapiyorum hic agrim olmuyor🤗🤗🤗
SevDin deletedmom21 hamilelikte burun tıkanıklığı ile beraber hapşırma çok oluyor arada burnunuzda kanayabilir panik yapmayın geceleri sırt üstü yattığınız zaman öksürünce yada hapşırınca daha çok kramp girer gibi olur ben 29 haftamdayım hala ters yattğım zaman yada hareket ettiğim zaman hapşırınca öksürünce idrarımı yapınca bu tür kramplar oluyor çok normal 😉
deletedmom21 Hepinize cok teşekkür ediyorum, içimi öyle rahatlattinizki. Ayrıca evet burun kuruluğu çok oluyor zaten yaşadığım şehirde de nem yok,normalde de zaten hep kuruyordu burnum artık daha kötü oluyor. Teşekkürler ♡
Sevde123 Ben öksurdugum de yada hapsirdigim zaman uzaniyorsam o agri giriyor uzandigimda hapsiracagimi fark ettiğim an hemen cenin pozisyonuna geçiyorum 26 haftalik oldum ama hâlâ olur o sancılar